Thomas Hugo-100 Word Challenge-Week 20

15/12/1915

 

 

Dear diary

 

The War was going on for such a long time today. I only had one sandwich today. All the army where so miserable these past few weeks. I had to climb out of the trench about a hundred times to get food and guns. And today I got a new grey uniform and I got a picture of a hyena from the family. I was looking forward to get some food from my family but they sent my a picture of a hyena. I used to keep it up in my room. I cant wait to get home and hopefully I will get home for Christmas eve or maybe a bit earlier and I will get to see the kids.


4 thoughts on “Thomas Hugo-100 Word Challenge-Week 20

  1. Dia duit. Is mise Dean. Táim dhá bhliain déag daois. Táim i rang a sé. Táim i Scoil Naomh Colmáin. Táim i mo chónaí faoin tuath. Tá madra agam sa bhaile. Millie is ainm dí. Tá cat agam freisin. Chance is ainm di. Tá ceathrar i mo chlann. Níl deartháir agus tá deirfiúr agam. Katie is ainm di. Níl aon páiste i mo chlann níos sine ná mise.Tá Scoil Naomh Colmáin i lár an bhaile.Teím ar scoil sa charr gach lá le Mamaí. Is maith liom gailf. Is maith liom lasanga.Is brea liom machinery. Is brea liom bagún agus cabáiste. Ní maith liom ketchup. Is fuath liom obair bhaile. Ba mhaith liom a bheith i mo mechanic.

    An bhfuil peata agat?

    Cén aois tú?

    An maith leat a bheith ag imirt spóirt?

    Cad é an bia is fearr leat?

    An maith leat a bheith ag féachaint ar an teilifís?

    Cad é an leabhar is fearr leat?

    Cad ba mhaith leat a dhéanamh nuair a fhágann tú an mheanscoil?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *